pondelok 31. marca 2008

Deň narcisov




Deň narcisov...
vďaka organizátorom zbierky sa práve tento deň (11.4.2008) stal posolstvom nádeje, nárastu možností pomoci onkologickým pacientom, účinného boja proti rakovine vďaka vyzbieranému finančného výnosu.
strucne.... za rok 2007 sa podarilo na Slovensku vyzbierať 20.678.712,- Sk!
z toho 5.054.327,20 Sk v Bratislave.....

...vtedy keď som videl ze z našej školy sa študenti zapájajú tiež, dúfal som že sa medzi nich dostanem aj ja :D som rád že sa podarilo.......a to so skuopinou najlepších spolužiakov(spolužiačiek) :P dufam že to bude stáť zato :)

2.C : Lenka, Peťo, Robo, Anička, Zuzka(náhrada), Gabika, Maťa, Soňa, Danka, Vikiii, Monika., dufam že som nikoho nezabudol...ak jo tak len kvoli stavom čo mám z evicky trb :(




6 komentárov:

marticenka povedal(a)...

ANOOOOOOOOO! :D uz sa tesim.....nezavidim tym co nejdu...skratka- nechcela by som:P

Dee povedal(a)...

berem to ako cistu provokaciu martina sprlakova:D:D:D ale po 1.mam perfektnu naladu a po 2.zivot neni len o predavani narcisov, podstatne je na to prispievat:)) a mat znamych (hoci minuly rok to boli vlastne neznami:D ), ktori ti ochotne podaruju zivy narcis:p :)))

vsak... pride na psa mraz:P
(hej, teraz to casto pouzivam:D a sakra pravda toe)

Dee povedal(a)...

este cakaj:D napadlo ma daco cim ta podrypnem ked uz si s tym zacala:D:D:D

vies ze je velmi sebecke, hnusne a skarede sa na tak krasne humanitarnu akciu pozerat hentak? ze "aspon sa ulejem zo skoly..." to neni zrovna priklad charakterovej osoby;)

ludia su takiii sebeckiii a tak radi sa vychvaluju... upada ta spolocnost, upada... :D:D:D

ananas povedal(a)...

hehe :D a to este nemenovani z nasej triedy ze: jeej a to si mozme zobrat z toho peniaze a pojdem sa niekam napit :D:D ze martina sprlakova....toje jakeee....ale fakt...nezavidiim....s evickou fyzika.....blbeee..nom XD

marticenka povedal(a)...

och ano humanitaran akcia...beriem...sak aj prispejem...ale volny den je volny den:P

ananas povedal(a)...

provokuj :D